Home

Forumas

Žinutės: 3
Nuotraukos: 0
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2025-05-23
Perku kemperį
Prašau patarimų renkantis kemperį.
Sveiki. Neturiu jokios patirties renkantis kemperį. Buvome su šeima kelis kartus išsinuomavę ir susukome šiek tiek kilometrų. Dabar atėjo laikas savam daiktui. Ar galėtumėte patarti, kokį kemperį rinktis 4 asmenų šeimai (2 suauge, 1 paauglys, 1 vaikas)? Turimas biudžetas tarp 10-15k. Numatomos kelionės po ES (bent jau kol priauginsimę daugiau patirties). Iš esmės mums tinka ir buso tipo kemperiai. Norėčiau kompaktiškesnio kemperio apie 6 m ilgio. Laukiu Jūsų patarimų ir ačiū iš anksto.
Žinutės: 3
Nuotraukos: 0
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2025-05-23
Sveiki. Gal galėtumėte pakomentuoti, ką manote apie šiuos kemperius?

https://m.autoplius.lt/skelbimai/fiat-hymmer-544-solifer544-turistiniai-automobiliai-28055434.html#/gallery 

https://m.autoplius.lt/skelbimai/fiat-knauf-turistiniai-automobiliai-27903279.html

https://m.autoplius.lt/skelbimai/knaus-sun-traveller-504-turistiniai-automobiliai-27914115.html
Žinutės: 1613
Nuotraukos: 3083
Koordinatės: 11
Prisijungė: 2012-10-03
Sveiki,
Iš menkos mano patirties galiu pasakyti, kad buso tipo kemperio (vano) daug paprastenė priežiūra- jokių medinių dalių, jokių puvėsių ir labai brangaus jų remonto. Kažkiek paprastesnis važiavimas dėl siaurumo. Aukščio bus nedaug žemesnis, tai skirtumo nepajusite- vistiek netilpsite, ten kur telpa lengvoji- nebent bus koks MB Marco polo su pakeliamu stogu. Vietos ir komforto daug mažiau nei kituose, visas gyvenimas nusiteikite, kad bus lauke. Blogu oru, būnant viduje, bus sunku.
Ilgio nebijokite- 6 ar 7m praktiškai nėra skirtumo- jau nebe lengvoji ir nei to, nei to į lengvos vietą nepastatysite.
Alkova- dėl miegamų vietų gal praktiškiau nei kiti, bet važiuot sunkiau- pasipriešinimas didesnis, stabilumo mažiau, važiuojant matomumas daug mažesnis- ypač serpantinuose ir siaurose gatvelėse. 
Jūsų pasirinkto Solifer man nepatinka išplanavimas- tokį turėjau ir nepatiko kiekvieną vakarą/rytą kilnoti stalą, lovas.
Knaus tas pats- patys nepatogiausi išplanavinai.
Visų labai trumpos bazės- viskas supsis ir linguos.
Patogiausias toks, kur visą laiką lieka nejudintas stalas. Jūsų atveju turbūt būtų šešiavietis su alkova ir garažu, arba gal rasite kokį dalinai integruotą su nuleidžiama lova per vidurį.  Arba pilnai integruotas, tik jis bus brangesnis ir avarijos arba bent stiklo keitimo atveju remontas bus daug kartų brangesnis.
Iš bėdos galim pasidaryti miegamas vietas garaže- 1 ar 2.
Šildymas patogiausias su dyzeliu.
Bet kokiu atveju nebijokite ilgio. Išsinuomokite savaitgaliui tarkim dalinai integruotą 7 ar 7,5m ilgio ir pasibandykite.
Tai tiek iš mano patirties.




Žinutės: 3
Nuotraukos: 0
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2025-05-23
Sveiki Tomai,

Labai ačiū už atsakymą/komentarus/patarimus.
[block]Reikalas tame, kad praeitais metais buvome jau išsinuomavę pusiau integruotą kemperį su nuleidžiama antra lova. Ilgis 7.5m. Su juo pravažiavome apie 5k km po Norvegiją, įskaitant siauriausius ir stačiausius serpantinus. Po šios kelionės galutinai ir apsisprendėme, kad toks keliavimo būdas mums tinka. Važiuojant, man ilgis visai netrukdė. Bet pagrindinė priežastis dėl kurios ieškau apie 6 m ilgio yra ta, kad ilgesnis kemperis nesutilps į kiemą
Žinutės: 3
Nuotraukos: 0
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2025-06-16
Sveiki 
Turint 10–15 tūkst. eurų biudžetą, geras pasirinkimas gali būti naudotas kemperis su Fiat Ducato, Peugeot Boxer arba Ford Transit pagrindu, apie 6 m ilgio. Geriausia ieškoti varianto su jau įrengtu interjeru ir sanitariniu mazgu. Keturių asmenų šeimai tiktų išplanavimas su dviem miegamosiomis zonomis – pavyzdžiui, galine lova ir transformuojamu valgomojo stalu. Kompaktiški modeliai yra patogūs vairuoti ir puikiai tinka kelionėms po ES, ypač jei jau turite šiek tiek patirties nuomoje.








Žinutės: 2199
Nuotraukos: 500
Koordinatės: 19
Prisijungė: 2012-09-21
Mano subjektyvi nuomonė dėl kelionių po ES su kempriu, kurį norite įsigyti už 10-15 tūks.
Per paskutinį dešimtmetį, o ypač per penkmetį labai nuvertėjo euras. Gal teisingiau ne nuvertėjo, o buvo "išmesta" į rinką labai daug niekuo nepadengtų eurų. 
Jei prieš 10 metų padorų kemperį, kuriuo drąsiai ir be streso galima būtų įveikti 10000-12000 km (į Portugaliją tiek ir prisisuka), už minėtą biudžetą gal ir buvo galima rasti, tai dabar užduotis sunkiai įgyvendinama... 
Nesiplėsiu kodėl, tik paminėsiu, kad už mažiausio gedimo remontą Vakarų Europoje išleisite genėtinai nemažai. Prieš trejus metus teko keisti sankabos pagrindinį cilindrą Prancūzijoje. Dapilant, aišku, būtume grįžę į Lietuvą, bet nesinorėjo taip keliauti, tad pasikeičiau. Vėliau domėjausi kiek tai būtų kainavę Lietuvoje.... Vakarų Europoje kainas reikia dauginti mažiausiai iš x2. Aišku prie kainos prisidėjo ir, kad reikėjo čia ir dabar keisti. 
Yra tekę susidurti su dar smulkesniu gedimu, kai reikėjo pasikeisti tik generatoriaus angliukus. Suomijos šiaurėje pasakė, kad tokių darbų niekas dabar nedaro (suprask nemoka). Pasiūlė pasikeisti visą generatorių, kurį galėtų atvežti pagal juos labai greitai iš sostinės, t.y. per 3-4 darbo dienas. Aišku tokiai avantiūrai nepasirašėme, grįžome į Vilnių, o čia viską greitai ir visai nebrangiai sutvarkė.
O ką jau kalbėti, jei ištiktų rimtesnė bėda. 
Tokio biudžeto kemperis puikia tiks važinėti prie ežero pažvejoti. Kitas išvadas apie keliones į ES, manau, pasidarysite patys.